Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-07

Vlog, väder och varierad träning

Hej och god morgon!

Såg ni gårdagens vlog? Om inte så går den i repris här:

Om ni vill prenumerera på min kanal så gör ni det enkelt genom att klicka här. Vill ni få aviseringar när jag lägger upp nytt så finns det en klocka bredvid knappen för att prenumerera, klicka där!

Ny dag, nya möjligheter. Jag vilade igår så jag är väl full av energi idag, åtminstone känns det som om jag vilat jättelänge. Idag blir det dock inget distanspass utan det blir högst troligt fyror med låg kadens på testcykeln, det var inte igår. Brukar ni köra sådant? Jag har kört det alldeles för lite denna vinter, är ju ändå relativt stark så jag är inte orolig, men tänk så otroligt stark jag blir efter några tunga "styrkefyror"!

Ute är det nu plusgrader och snön smälter, men det är fortfarande jättemycket kvar. Vi ska försöka hjälpa våren fram lite på stenplattorna och uppfarten i alla fall. Det blir så drygt när det är löst och halt sen när det fryser på igen.

Bild från i förrgår. Mysunderlag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar