Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-17

Lite vardag och ett stundande maxtest

Hej och god kväll!

Här sitter jag nu, utomhus på trappan och bloggar lite. Idag har vi haft det varmt (?) och gött med en temperatur upp mot femton grader och strålande sol. Jag har precis lagat nätet på lilla innebandymålet så Filip lirar nu för fulla muggar. Ebbah och Frida har streethockey-målet och sparkar lite boll på cykelbanan. Gött liv.
Jag är mellan middag och läggning av Frida skulle man kunna säga. Passar då på att skriva av mig några rader här.

Jobbade mestadels i Mora idag, bra och relativt effektiv dag. Avslutade med en eftermiddag på kontoret.

Frida fick cykla hem från dagis idag, lyckan. Det vimlar också av andra som cyklar förbi här under eftermiddagen och nu på kvällen. Det är så härligt att se och så inspirerande att bo här.

Kom hem och hade fått paket, sånt kan man ju inte få för mycket av.

Nu i kväll så ska jag träna, kom igår kväll på den fantastiska idén om att jag borde köra ett maxtest. Blir kanske lite annorlunda att göra det på kvällen efter en arbetsdag, men det kan ju bli kul ändå. Tänker också att det kanske kan göras något video-relaterat till YouTube om det. Är det något särskilt ni skulle vilja få ut av en sådan video? Så, maxtest it is. Ett maxtest i sig är ju bara svinjobbigt precis på slutet, resten är ju som en lång uppvärmning. Så eventuellt att jag kör något på Zwift efteråt också?!

Nu börjar det bli dags att fösa in ungarna för nattmackor, så att Frida kan lägga sig i tid. På återhörande!

Om ni missade det i morse så kommer en påminnelse här, ny vlog ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar