Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-01-05

Godmorgon, 4x4 och Zwift-SM

Hej och god förmiddag!

Ny dag med nya möjligheter och faktiskt också en hel natts sömn. Jag skrapade ihop ungefär nio timmars sömn denna natt och även om Linda hann upp före så fick vi alla sova bra i natt. Skönt att det går åt rätt håll med Frejas brutna ben.

Nu har jag fått i mig en rejäl frukost och om en liten stund så tänkte jag köra fyror. En snabb titt i bloggen säger att jag senast körde det den 18:e december med ett snitt på 357 Monarkwatt. Det borde jag kunna förbättra idag.

Jag har en efterlysning också, Linda undrar om det finns någon som har en Zwift-kompatibel utrustning som hon skulle kunna låna imorgon för att köra Zwift-SM på.

3 kommentarer:

  1. Hej, hur lång vila kör du på 4x4?


    SvaraRadera
    Svar
    1. 3 minuter brukar vara standard.

      Radera
    2. Jag brukar köra med 3 eller 4 minuters vila, denna gång körde jag med tre.

      Radera