Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-01-02

Dags att testa något nytt!

Hej och god morgon!

Nytt år och dags att testa något nytt. Trots att jag bor med flera backar inom kort avstånd så har jag faktiskt aldrig åkt utför. På skidor. Längdskidor har alltid varit min melodi när det handlat om skidor, men idag blir det skidor anpassade för utförsåkning och lift upp till toppen igen..

Vi får väl se hur det här går och om jag är hel till lunch...

Om jag överlever dagen så startar jag också i kvällens World Cup på Zwift. 20.05 går starten och det lär bli många som kör nu när det drar igång på allvar.

Vi hörs senare idag, hoppas jag...

1 kommentar:

  1. Det kommer att gå så bra så! Jag började vid 42 år ålder och jag lever ju... :)

    SvaraRadera